torsdag 2. september 2010

tornadosky :D

Klokka sju eller noe i kveld ble det plutselig skikkelig kaldt. Steve var ute og ropte at Abbey og jeg måtte komme ut. Da vi kom ut var det liksom et tak av svart over oss, det var en sky som kunne blitt til en torndao :D Det var skikkelig kult. Du så at skyen begynte å rotere, men den ga seg etterhvert. Og jeg var ikke rask nok på labben til å hente kameraet mitt å ta bilde av akkurat det.
Men fikk tatt et par :

Image and video hosting by TinyPic
Du kan så vidt se at skyen roterer på dette bildet. Og jeg har ikke redigert det, det var seriøst helt svart.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Det var rett og slett AWSOOOOME!!! Håper jeg får tatt noen bedre bilder om det skjer en gang til :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar