torsdag 2. september 2010

hærta tå hårt

I dag føler jeg meg litt tom. Høres kanskje skikkelig rart ut, men tom er det riktige ordet assa!!!! Savner alt og alle skikkelig mye i dag. Men klarer ikke å grine heller, så veit da faen jeg. Tror det kanskje kan ha noe med at været er stygt i dag, det er kaldt, jeg har ikke sovet godt og håret mitt ser jævlig ut.
Men i går hadde jeg det faktisk veldig gøy. Hadde besøk av Elly, en fotballjente. Først så bada vi i nesten 3 timer, så spiste vi pizza mens vi så på Criminal Minds. Jeg viste Elly alle jentetuttoman mine, og hun syns dere var kjempepene! "Is it like normal in Norway to be pretty, like is everyone pretty?" Jeg sa selvsagt "NOOOO, just the girls in my group."
Jeg laget faktisk en film av huset og slik i går som jeg har tenkt å legge ut en eller anna dag. MEN først skal dere få se noen bilder fra campingturen vår. Den var rent mislykka egentlig. Det blåste alt for mye, så vi fikk ikke fiska, Abbey og Ben hadde med seg hver sin venn som gjorde at de krangla skikkelig mye. Og det blir ikke så mye bedre av at Steve går rundt og er skikkelig grinete. ARTIG

Image and video hosting by TinyPic
Vår campingplass. Var veldig fint bortsett fra vinden. Det gikk ikke an å lage mat der, så vi måte låne en annen campingplass for å kokke. Stress

Image and video hosting by TinyPic
Abbey og Katy lager frokost. Jeg har prøvd å få Abbey til å skifte litt på frisyren, men ser

ikke ut til å skje.

Image and video hosting by TinyPic
Katy, Abbey og Myra (Abbeys venn). Vannet var iskaldt.

Image and video hosting by TinyPic
Mancala, et kjempemorsomt spill :) Har aldri sett det før.

Image and video hosting by TinyPic
Teltet som Steve, Katy, Myra, Abbey og jeg bodde i. De to andre guttan bodde i sitt eget. Gudskjelov.

Image and video hosting by TinyPic
Vannet var brunt på grunn av alt løvet som falt i og farga det visstnok. Veldig delikat. Kan tenkte meg vannet i Egypt er finere, mamma? :D

Senere i dag skal laget mitt se på Varsitylaget spille kamp. Det var visst treninga for i dag. Gjør ikke meg noe. Blir innmari sliten av 3 timer med fotball hver dag!!
I morgen er det den første Amerikanske Fotballkampen for laget på skolen :) Har hørt de ikke er så gode, men blir morsomt å se da!

Savner dere kjempemasse alle sammen! Kos døkk i Egypt; mamma, pappa, Sunniva, Dina og bestemor! En ting som var litt morsomt pappa. Jeg snakka med Aage på facebook, og han sa du ikke kom til å kåmmå inn i landet at fordi du bli så bron. "Bli sendt rett på asylmottaket i Øyer han nå." Det var litt morsomt. Også får jeg håpe mamma, bestemor og Dina ikke blir for solbrente.

gla ti røkk



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar