onsdag 27. oktober 2010

snøge ra

Heihei
Hyppig med nye innlegg nå asså. Takk for positive kommentarer, det setter jeg virkelig pris på, homies.
Og itte for å værra pirkete ell någgå asså, Kjersti, meeeen, dæ skrives faktisk "Kaukamashau" og itte mæ K, bærre slik tell seinere...hehe
MEN DET HAR SNØGA SIDEN SIST :D er ikke det bare råkult.
Image and video hosting by TinyPic
Ja, da er vinteren her. Jippi, da blir det litt mer å gjøre. Har tenkt å kjøre på ski en del. Og tror jeg skal bli med på alpint på skolen:) På lørdag skal vi kjøpe utstyr og sesongkort!!


Også har jeg vært på noe som heter YoungLife (kristen ungdomsgruppe..............................) artig dæ
Brattslekta er liksom ikke helt meint for slik... men jarra
Image and video hosting by TinyPic

VALGTE IKKE ANTREKKET SELV. Vi skulle være en reinbue fordi det  var Halloween-tema på YoungLife-møtet. Også skulle vi trekke om hvem som skulle være rød og ha på seg det jeg har på meg.... og jeg trekte rød lapp, så da vart det slik.


OGSÅ HAR JEG TATT ET EKSTRA HULL I ØRET. Håper det er greit mamma... Vertsmor frika ut fordi jeg tok "piercing" men jeg sa at jeg hadde hullet fra før, men at det nesten hadde grodd igjen, og at jeg bare "åpna" det igjen, da vart ho letta. Jeg er så flink med hvite løyner atte. Jeg ser ikke på det som piercing hvertfall :)
Image and video hosting by TinyPic
Synes det var litt fint jeg da. Tror jeg har blitt litt påvirka av jentene her, fordi alle har det...
OGSÅ GJØR DET KJEMPEVONDT.

Lages. Glad i dere


4 kommentarer:

  1. Aw, fin regnbueoutfit og pishing <3

    SvarSlett
  2. åh, shit, my bad!! skal ikke skje igjen. flink jente <3 kaukamashau

    SvarSlett
  3. NICE! :D
    ikke bli helt frelst da Alida.. men kos deg videre <3

    SvarSlett
  4. Hahahahaha bra du ikke har forandret deg for mye. Homie.
    Tensing naar du kommer tilbake ell?
    Og det hullet i oeret var faktisk fint!!!!! Du veit jeg har sagt saa mange ganger at det ikke er fint noen andre steder, men ja, alt kler den smukke hehe.
    Jeg bruker shorts, husk aa finne ut mer om los angeles tur og hawaii tur da klumpen. glad i deg.
    Fant igjen minnepennen min akkurat naa faktisk, stod igjen i maskinen paa skolen som over 2000 elever har fri tilgang paa i loepet av dagen, hehe...... Gjett hvem som skal se paa film naar hu kommer hjem a<3

    SvarSlett