søndag 24. oktober 2010

20 dager siden sist

Hei!
Da er det 20 dager siden sist jeg skreiv noe her, så e som æ så snill da vettu, tenkte jeg kunne skrive litt att. Vanskelig å huske hva som har skjedd på 20 dager men jeg skal prøve, har jo tatt litt bilder! Eller ikke så mange da, men noen, hehe. Døkk veit, jeg legg at ting litt her og der, slik som kameraet :)
I det siste har det ikke skjedd så mye, ganske lite sted det her, så det er ikke så mye å finne på!

Men jeg har hatt bursdag! Ble veldig glad da jeg fikk gave i posten fra fammen hjemme. Jeg fikk en ring, skjerf og to armbånd fra Egypt, melkesjokolade, drops og fine hjemmelaga kort. Har ikke noen bilder fra bursdagen min, fordi jeg feira den ikke... Men jeg fikk et pledd med Esko-logo på, iTunes gavekort og godteri fra vertsfamilien. Også har jeg sendt pakke til Dina og pappa. Dina fikk juleballkjole og pærleøredobber, pappa fikk Harley Davidson-fin skjorte og Harley Davidson-klokke. Jeg er så snill atte.
Image and video hosting by TinyPic

Verstmor fiksa navnet mitt  på bensinstasjonen ved skolen!  tøft da.

Det har vært homecoming her, det var veldig morsomt. Hver dag den uka hadde et tema, for eksempel Crazy Sweater day eller Ugly Hat Day. På fredag den uka var det Homecoming Football Game, vi tapte, men det var gøy! Før kampen hadde hvert trinn sin egen flåte som ble kjørt til footballkampen.
Image and video hosting by TinyPic
Vi laga plakater til å holde opp, og alle synes det hadde vært gøy om jeg laga min egen plakat, så ja, da vart det plakat.
Image and video hosting by TinyPic
Go juniors, yey :D
Image and video hosting by TinyPic
Max og Hannah, gode venner av meg:) De sa jeg måtte legge ut dette bildet, haha.Image and video hosting by TinyPic
Hannah, Elly og meg før fotballkampen, og Alyssa i bakgrunnen der, haha. De hadde kåring av Homecoming King and Queen.
Image and video hosting by TinyPic
Footall game :D

Også har jeg vært på Utvekslingsmøte med alle i utvekslingsstudentene i området under den samme organisasjonen. Det viste seg at det var en norsk en ved navn Ruben som bor 20 minutter unna meg, så det var litt gøy! Møtte mange artige folk, fra hele verden nesten :)
Image and video hosting by TinyPic
Politiet kom for å snakke om ting vi ikke skulle gjøre, hihi.
Image and video hosting by TinyPic
Pellepolitibil. Den var ganske kul!

En søndag reiste vi til Split Rock Light House, det var veldig fint. De reiser på turer en del, for å gå...
Image and video hosting by TinyPic
Fint:)
Image and video hosting by TinyPic
Les, tøft da. Nordmenn er best!!

Vi har hatt vår siste fotballtrening! Det var veldig gøy, vi gjorde ingenting som hadde med fotball å gjøre, vi lekte forskjellige leker.
Image and video hosting by TinyPic
Marissa,Erika, Kailee,DeAhna, Coach Jess, Paige og Bailey.
Image and video hosting by TinyPic
Litt artig ra..

OGSÅ VANT VI HELE SESONGEN OG DEN AVSLUTTENDE TURNERINGA :D VI ER SÅ FLINKE
Image and video hosting by TinyPic
Det var skikkelig gøy. Mange som kom å så på turneringa! Noen som hadde plakater med "Heia Norge" på, egen fanklubb og greier. Ikke verst.

På torsdag reiste vi til Valley Fair, den største fornøyelsesparken i Minnesota. Den var bare åpen på kvelden fra 1900-0000. Det var kjempegøy! Siden det snart er Halloween hadde de gjort om hele parken. Det var røykmaskiner overalt, så du kunne nesten ikke se noen ting. Og det var skumle mennesker som hadde kledd seg ut, som plutselig kunne begynne å følge etter deg, det var ganske skummelt egentlig.
Så fikk ikke tatt noen bilder, fordi det var røyk overalt. Men her er de to artigste "karusellan." Litt bedre en Tusenfryd for å si det sånn..
Image and video hosting by TinyPic
Wild Thing heter denne. Den var SJUKT MORSOM, og det kjempehøyt!
Image and video hosting by TinyPic
Den her var den sjukeste, det var KJEMPEHØYT og det gikk fort!! Og jeg har høydeskrekk...

Okei, snakka med mamma og pappa på facebook nå. Dette er høydepunktet for dagen: "obligatorisk kveldsmat til pappa: krøllspagetti, poteter og løk, dette ble suppe, Dina feis og Sunniva vil ha resten av suppa,
liv i heimen her ja."

Da fikk døkk det etterlengta innlegget døkkers folkens :D  Forsatt glad i døkk og savner døkk veldig!! jau

6 kommentarer:

  1. hahahahahahahahhaha. åh.

    FLOTT. Et innlegg om dagen fra nå av.

    SvarSlett
  2. takker og bukker. Et innlegg hver 14 dag kan jeg love. You have my word guys
    missu

    SvarSlett
  3. Endelig kom blogginnlegget vi lenge har venta på! :D
    hih, ser ut som du koser det masssee <3

    savner deg, ilu <3

    SvarSlett
  4. FLINK JENTE! og veldig bra oppdatering :-D
    så syykt crazy berg og dalbane!!
    fortsett å kos deg masse :) gla'ti re <3

    SvarSlett
  5. ååh, nå var du fliink!
    oppdater oftere, jatakk:D
    kos deg videre, kaukamashauk, savner deg <3

    SvarSlett