tirsdag 22. juni 2010

jada, jeg har fått vertsfamilie

Som veldig mange vet har jeg fått vertsfamilie, avreisedato og billetter! Har bare ikke skrevet om det. Grunnen er at jeg ikke var den første i Guds rekke som ble tildelt skills i redigering, for å si're slekk. Det startet med at for en stund siden fikk jeg en mail fra Explorius merket "vertsfamilie," og jeg ble veldig glad. hehe

Familien jeg skal bo hos består av mamma, pappa, datter og sønn. De bor i en liten by som heter Esko 20 min unna Duluth i Minnesota. I Esko bor det 4000 mennesker. Har snakket en del med de via håttmeilen. Det er litt flaut å se på de e-postene jeg har sendt, mange skrivefeil :) :) Ehh ja. Familien er en gruppe villmenn, det passer meg bra. De kjører på ski så ofte de kan og de liker å være ute, på camping por ejemplo. De har to hunder, tre katter, 7 høner og et marsvin. Den ene katten har det søteste kattepusnavnet i hele verden; Peanut. Skolen jeg skal gå på heter Esko Lincoln High School og der går det ikke ringere enn 549 elever. Det passer meg faktisk ganske bra, jeg er litt folkesky. Siden jeg skrev i brevet mitt at jeg er veldig glad i soccer, har snille vertsmor skaffet meg plass på Lincoln High School Girl's Soccer Team som keeper. JEG HAR IKKE SPILT FOTBALL PÅ 1 ÅR! Tenk om de er skikkelig gode også kommer Alida Brat fråm norwegen og ødelegger. åh herregud. 

Alt i alt gleder jeg meg selvfølgelig veeeeeldig masse. Men ikke morsomt å reise i fra alle sammen. Her om dagen sa faktisk pappa; "Alida, har du egentlig spurt om lov til å reise?" Når jeg tenker meg om, har jeg ikke det. hihi. Stakar pappa, han kommer til å få et nervøst sammenbrudd. Mamma kommer til å bli lei seg også, men hun er litt mer harding enn papsen

Det finnes ikke mange bilder av Esko, Minnesota på nett, men dere  kan jo alltids søke det opp på Google Earth, sånn som meg. 
Image and video hosting by TinyPic



kommer til å savne alle sammen. så vet dere det.


3 kommentarer:

  1. du er flink bloggjente alida<3
    jeg er heller ikke flink på redigering og sånt. du er ikke alene. og det er jo bra. bra vi har en ven som kan det. hehe.
    LYKKE TIL I USA, JEG SENDER DEG SÅ MANGE GODE VIBBER AT VI BURDE HA KONSERT I KIRKA SAMMEN. unnskyld at jeg sier sånt. det er litt rart egentlig.

    SvarSlett
  2. takk inga du er også en flink bloggjente <3 ja vener er bra
    TUSEN TAKK OG LYKKE TIL SJÆÆÆÆL!
    kirka er best <3<3

    SvarSlett
  3. åå, ikke dra :(

    ..joda...... :(


    ....neida :(

    SvarSlett