fredag 25. juni 2010

da e va i amerika ...

Den tenker jeg mange har hørt før, gætt. Som jeg sa i innlegget under, så skal jeg til Minnesota! Jeg har faktisk vært i Minnesota før for å besøke noen slektninger i Granite Falls for snart 10 år siden. 

Bildene jeg har lagt ved er litt uklare. Slik går det når man tar bilder av bilder. hehe


Dette er av småbyen Granite Falls. Der var det en butikk som het  1$ Market, hvor Sunniva og jeg kjøpte alt for mye sarr.
Image and video hosting by TinyPic


Sunniva (gutten med briller og caps) og jeg i en av Darells mange mustanger. (Han hadde 11 stk. støvet ned på en låve)
Image and video hosting by TinyPic


Sunniva, Åge (fetter av Papsén) og jeg på en benk i GF.
Image and video hosting by TinyPic


Tøffe pappa prøver Harleyen til Shelly.
Image and video hosting by TinyPic 


På tur ved laken. Carol var kjempesnill og det var hun vi bodde hos.
Image and video hosting by TinyPic


Pappa, Cody, Doug og jeg på Nascarløp. Vi fikk VIP-plasser fordi vi var fra Norge. (det er deilig å være norsk i Amerika) Jeg hatet Cody fordi han tok klistermerkene han hadde gitt meg. Cody er dritten i sentrum. 
Image and video hosting by TinyPic


MALL OF AMERICA! det var stort. De hadde en fornøyelsespark inne i kjøpesenteret. Om man skulle være 10 min i alle butikkene ville det ta 80 timer. tøft
Image and video hosting by TinyPic


Dette er når vi skulle hjem. Curtis ligner sykt på bestefar (de var fettere).
Image and video hosting by TinyPic


dætta va i frå da E va i Ammerika.

2 kommentarer:

  1. så ut som du hadde det veldig fint i amerika. tror du kommer til å få det fint i amerika også. jeg skal også til amerika.

    SvarSlett
  2. tahk.
    du kommer til å få det veldig fint i amerika også.
    takk for en ambisiøs kommentar.

    SvarSlett