torsdag 19. august 2010

shopææng og fag

Hallo!!
I det siste har det for det meste gått i fotball, fotball og litt mer fotball. I dag valgte de hvilket lag man kom på. Jeg kom på JuniorVarsity-laget fordi jeg har for det meste timer med juniors! Noe som er bra, fordi juniorene er snille :):)
I går var vertsmor (Katy), vertssøster (Abbey) og jeg på shopping. Noe som er helt jævlig fordi Abbey eier ikke å-gjøre-et-valg-sansen... så å velge farger er pining.

Meeeeen
I dag valgte jeg hvilke fag jeg vil ha.
Jeg valgte:
English (American literature)
Spanish III (som norsk 9. -10. klasse, haha)
Advanced Algebra
American Government
Screen Printing (google det, er noe sånn t-skjorte-trykk-greier)
Biology

I går på shopping kjøpte jeg dette:

Image and video hosting by TinyPic
Kjøpte noe sånn småtteri til også; shampoo, tusjer, skriveblokk etc.

Image and video hosting by TinyPic
iPod :D woohoo. Den kosta bare 1200 kr, i norge koster den 1800 eller noe :) røverkjøp asså.

Image and video hosting by TinyPic
Synes de var litt søte:) Til vinteren!

Image and video hosting by TinyPic
Billig drittelefon til å bruke her :)

Image and video hosting by TinyPic
Skolesekk!! Den er ganske stor, men kjempesøt. Den kosta bare 180 kroner. sjukt billig.

Image and video hosting by TinyPic
Nattkjole! Skikkelig god:)

Image and video hosting by TinyPic
Tenkte dere kanskje ville se klesskapet:) Er ikke så mye inni der foreløpig...

Klær som singletter og vanlige topper og slik er skikkelig billig her. Du kan få tre topper for 30 kroner (5 dollar). Sportsutstyr er også veldig billig. ELSKER NIKE STORE. De har så mye kult:) Kjøpte en jakke der som kosta bare 100 kroner :)

Savner alle sammen veldig mye, også blogges vi snart <33

6 kommentarer:

  1. Elsker kjole-tingen du kjøpte!

    SvarSlett
  2. Veit, den er skikkelig søt! Takk :)

    SvarSlett
  3. ååh så søt mobil du har kjøpt! misunnelig... og alt anna der er jo også selvfølgelig kjempe fint!! kos deg masse videre <3

    KINDEREGGET

    SvarSlett
  4. SÅÅÅ mye fint :-D Liker kjolen og skoa spesielt mye <3 også så billig da, missunelig :((
    utrolig fint hus, fra forrige innlegg btw! virker ikke som du har liten plass å boltre deg på.
    håper alt står bra til søta <3 tenker mansse på deg! fortsett å kos deg!

    SvarSlett
  5. mente forresten ipod he he.

    SvarSlett
  6. åååeh, herregud så mye fint du har kjøpt! missunnelig jeg og :(

    ilu <3

    SvarSlett