søndag 22. august 2010

On a sunny day

I dag har jeg egentlig ikke gjort så mye. Har spist litt, bada litt, spist litt, ja dere skjønner tegninga. Til helga har familien planlagt en liten camping ved Bear Lake, blir sikkert koselig :)
I morgen skal jeg på fotballtrening og dagen etter skal jeg spille min første kamp! Gruer meg veldig, men vi vinner jo, så da skal det gå greit...
Før middagen i dag tok vi et slag Crocket, hvor vertsmor Katy vant og jeg kom på andre plass. hihi.

Image and video hosting by TinyPic
Katy og Steve

Image and video hosting by TinyPic
Ben, vertsbror. Fin t-skjorte.

Image and video hosting by TinyPic
Katy og Ben

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Eiendommen er kjempesvær!!! Skal prøve å få tatt bilde av hele en gang, må se om jeg får med alt!

Image and video hosting by TinyPic
Bear Lake :D

Nok et kjedelig innlegg :)
Take care!

4 kommentarer:

  1. Den innsjøen så utrolig flott ut! Lykke til på kamp, sikkert lett! <3

    SvarSlett
  2. Tipper konkurranseinnstinktet er på plass, ja <3

    SvarSlett
  3. take care haha, akkurat som pappa.
    "fin t-skjorte" ahahahhaa. savner deg<3 jeg får kanskje bytte familie i morgen hurra:)

    SvarSlett
  4. ååh så mange fine bilder fra NY!! får skikkelig reisefeber av å se på de :-D hahahah du taper aldri en kamp, nesten <3 good luck!

    KINDEREGGET

    SvarSlett