torsdag 12. august 2010

NEW YORK

Her er det etterlengta innlegget deres, jinter. New York var kjempekult, svært og varmt! Møtte veldig mange snille og kule nordmenn der :D Er så rart, man blir liksom "bestevenner" på en slik tur.

Pictures ala NY:

Image and video hosting by TinyPic
Bildet er fra Newark flyplass i New Jersey. Dette er Katrine til venstre og Roy (Ragnar) til høyre. To av de jeg ble best kjent med! De er fra Bodø. tøft

Image and video hosting by TinyPic
Dette var det fine hotellet vårt, Wyndham :)

Image and video hosting by TinyPic
Victoria, Elise og Katrine er ute og går den første kvelden vi kom dit :) Det var VELDIG VARMT. Disse er også noen av de jeg ble best kjent med.

Image and video hosting by TinyPic
Første dagen i New York :D Vi besøkte bl.a. Central Park! SVÆÆÆÆÆÆÆÆR

Image and video hosting by TinyPic
Little Italy, fikk ikke bilder av Chinatown, tom for batteri på kameraet. hehe

Image and video hosting by TinyPic
Rockefeller Center. Andre dagen var vi helt på toppen, hele 70 etasjer. Men da hadde jeg ikke batteri som sagt...

Image and video hosting by TinyPic
Manhattan Skyline :D

Image and video hosting by TinyPic
Og sist men ikke minst: TIMES SQUARE!!!


Hadde det kjempeartig i New York, skulle ønske vi kunne vært der en uke! Det er så mye å se:D
Takk til Katrine, Anniken, Victoria, Elise, Roy og Halvard for at turen ble awsome!!

3 kommentarer:

  1. fy søren Alida!! Misunnelig allerede nå :(
    Bra du koser deg. selv om vi savner deg hjemme i norge: (

    NUSS LIZM <3

    SvarSlett
  2. Wææ, jeg vil også til NY :( Ta meg med en gang <3

    SvarSlett
  3. oi da, man ser jo hvem som er bleikest av jentene da... Må jobbe litt med brunfargen skjønner jeg! NY var helt utrolig, kunne godt vært der i flere uker sammen med deg... Håper du koser deg, alidaaa : ¤ når du får deg amerikansk nr må du sende det til meg, håper jeg får fiksa meg tlf imorgen! ha det luggomt! <3

    SvarSlett