onsdag 25. august 2010

begynner å bli sosial

Hei!
Nå har endelig ting begynt å skje her. Etter 2 litt halvkjedelige uker her i huset og på fotballbana, spurte Hannah og 5 andre fra fotballen om jeg ville være med å finne på noe :D Så vi dro inn til Duluth hvor de viste meg litt rundt. Det var kjempe koselige nede ved kanalen hvor alle båtene kommer inn. Vi gikk å så i noen butikker, men kjøpte ikke noe faktisk. Vi gikk innom Harley Davidson butikken, pappa!! Det var mye kult der. Er du snill, pappa, kanskje du får noe artig til bursdagen din :D
Hannah fortalte veldig mye sladder fra skolen, om hvem som var slemme og hvem jeg ikke burde være med og sånn. Hun sa at jentene i hennes "gruppe" var veldig greie, men ikke flinke til å inkludere nye. Så, hun trodde de ikke kom til å tenke på å invitere meg på ting de skulle gjøre. Høres jo bra ut... Jeg ble litt skremt av det. Men håper det ordner seg etterhvert. Skal love dere det er hardt å være utvekslingsstudent. Sliter på psyken assa!!!!

Etter Duluth reiste jeg og Hannah hjem til ho for å spise middag, TACO! Har ikke hatt det på 3 uker. Sjukt. Huset var ganske rotete. Mamma, du hadde fått hakeslep. Hannah er katolsk og går i kirka hver søndag. Så, før maten måtte vi be bordbønn. Det var skikkelig uvant. Jeg kommer ikke akkurat fra noe religiøst hemmat, eller hva mamma og pappa?
Når vi var mette reiste vi til Alyssa og så på The Last Song. Der var vi 7 stykker eller noe. To av guttene, Connor og Sean, reiste på butikken for å kjøpe goddis og kom tilbake med 3 bæreposer :) JEG KOMMER TIL Å LEGGE PÅ MEG!!!!!!!!!!!! Skulle gjerne tatt noen bilder, men føler det blir litt rart første kvelden med folk man ikke kjenner.

I kveld skal jeg på Season Opener Spaghetti Dinner med fotballagene :) Det blir sikkert artig! Men litt kjett da, for i kveld hadde vertsfamilien planlagt taco.
Ellers står alt bra til her over dammen. JEG ER BARE SÅ ENSOOOOOOOOM

savne røkk

9 kommentarer:

  1. Vi savner deg også! Jeg tipper det kommer til å gå bra med deg! Du er jo Alida..jeez..
    Og enda en ting, ikke vær med de slemme jentene som man ser på film.

    SvarSlett
  2. Jeg er også litt sånn ensom alida.... Om du lurte! Savnerei

    SvarSlett
  3. HEY, ikke vær ENSOM FOLKENS!!! Og Alida, vet jo at du er rappkjeftig som pokker så bare si til venna dine at du SKAL henge med dem :D det er bare å spørre om å hangout med folket, så kommer de å henter deg!

    Og som hu overfor sa, du er jo Alida, vær utadvendt! :D

    HILSEN FRA IDAHO!!!

    SvarSlett
  4. "Mean Girls", eller? Forhåpentligvis er det noen med folkeskikk der, hvis ikke så kommer jeg og henter deg, altså! :)

    SvarSlett
  5. SJØLSTENDIG! <3

    Bli med i bitch-gjengen, du, så kan du lære deg noen nye triks <3

    savner deg hele tiden.

    SvarSlett
  6. jeg savner deg masse! <3 bra du har møtt noen folk da, selv om det er en viss "Mean Girls- spirit" der. det kommer til å gå bedre, vet jeg! :D

    SvarSlett
  7. dette er da null stress, du tilpasser deg fort :-D
    savner deg som alltid <3 og gratulerer med seieren!!

    KINDEREGGET

    SvarSlett
  8. Jeg skjønner det med ensomheten, enda jeg har bare vært her i ei uke. Det blir plutselig fryktelig lenge til en ser kjente fjes igjen. Men vi greier oss helt sikkert! Jeg skal begynne mitt sosiale liv ikveld, med folk jeg så vidt kjenner og kommer til å tilbringe kvelden med å skjønne nada. Men blir sikkert artigt allikevel. Håper alt står bra til der oppe i Estados Unidos :D

    SvarSlett
  9. hei bestis så bra du har det bra, og ikke la de gå glipp av å bli bestis med deg:) jeg savner deg:)))

    SvarSlett